دوررخواست برخي اعضاي مجمع فدراسيون فوتبال از كفاشيان
نوشته شده توسط : مهرداد فلاحی
دوررخواست برخي اعضاي مجمع فدراسيون فوتبال از كفاشيان/ود فوتباليست‌هاي غيرحرفه‌اي را به ليگ ممنوع كنيد
 
 گروه ورزش - پرونده بي انضباطي‌هاي بازيكنان عراقي شاغل در فوتبال ايران به اندازه‌اي افزايش يافته كه حاميان انگشت شماراين طيف از بازيكنان آسيايي در فوتبال ايران نيز از فدراسيون فوتبال درخواست كرده‌اند مانع فعاليت اين بازيكنان قانون گريز در مجموعه فوتبال ايران شوند تا ديگر كسي شاهد ياغي گري بازيكنان بداخلاق عراقي در فوتبال ايران نباشند.
 
به گزارش رجانيوز، بعد از بي نظمي‌ها و رفتارهاي نه چندان جالب جاسم كرار بازيكن تيم‌هاي تراكتورسازي، استقلال و شاهين بوشهراين بار نوبت به سامال سعيد بازيكن عراقي تيم فولاد خوزستان رسيد تا با اخلاق گريزي‌هاي خود زمينه اخراجش از اين تيم ليگ برتري را فراهم سازد. بازيكن عراقي فولاد خوزستان كه صحبت از بي نظمي‌هايش به مراتب به گوش مي‌رسيد هفته گذشته با مجيد جلالي سرمربي فولادي‌ها در تمرين درگير شد تا تصميم به جدايي اين بازيكن گرفته شود. جلالي كه از رفتار اين بازيكن خيلي ناراحت بود بدون هيچ توضيحي اخراج سامال سعيد را اعلام كرد تا اين بازيكن از اين پس جايي در باشگاه فولاد خوزستان نداشته باشد.
 
حسين ابن قاسم سرپرست تيم فولاد خوزستان درباره دليل جدايي سامال سعيد از اين تيم مي‌گويد: «برخي از بازيكنان عراقي بي نظم هستند و سامال هم از همين دست بازيكنان بود. گاهي پيش مي‌آمد وقتي مي‌خواست براي حضور در اردوي تيم ملي عراق برود بدون اطلاع اين كار را انجام مي‌داد و به موقع هم بر نمي‌گشت و در تمرين‌ها هم دير حاضر مي‌شد. سامال چند بار هم تمارض كرد كه مصدوم است. براي بازي با مس كرمان همين كار را كرد كه مي‌خواستيم او را به MRI بفرستيم اما قبول نكرد و به همين دليل جلالي به باشگاه نامه نوشت كه او را نمي‌خواهد. پنج‌شنبه گذشته جلسه‌اي با حضور مديربرنامه‌هاي او گذاشتيم و قراردادش فسخ شد.»
 
در حالي كه خبر اخراج سامال سعيد در رسانه‌هاي خبري بازتاب زيادي داشت برخي نزديكان باشگاه سپاهان اصفهان از احتمال اخراج قريب الوقوع بازيكن عراقي اين تيم در روزهاي آينده خبر دادند چون اين بازيكن به صورت غير موجه از شركت در تمرينات اين تيم خودداري كرده است در صورتي كه موظف است در تمرينات سپاهان شركت كند.
 
بي انضباطي بازيكنان عراقي شاغل در ليگ ايران تنها به حاشيه‌سازي اين سه بازيكن در ليگ يازدهم  ختم نمي‌شود، پيش از اين هوار ملامحمد بازيكن عراقي تيم فوتبال ذوب آهن نيز از شركت در تمرينات اين تيم خودداري كرده بود و انتظار داشت بدون اين كه غرامتي پرداخت كند از تيم فوتبال ذوب آهن جدا شود و مسوولان اين باشگاه تسويه حساب وي را براي انتقال به باشگاهي ديگر صادر كند.
 
با وجود عملكرد بحث برانگيز بازيكنان عراقي شاغل در ليگ برتر و اخلاق گريزي اين طيف از فوتباليست‌ها برخي مربيان و مديران ليگ برتري از مسوولان فدراسيون فوتبال درخواست كردند در نخستين مجمع فدراسيون فوتبال در سال 1391 طرح ممانعت از ورود بازيكنان عراقي به فوتبال ايران جلوگيري شود تا از اين پس باشگاه‌هاي ليگ برتري با اين طيف از بازيكنان به مشكل برنخورند.
 
مجيد جلالي يكي از مربيان ليگ برتر كه به تازگي با يكي از بازيكنان عراقي شاغل در ليگ برتر درگير شد و تصميم به اخراج وي گرفت،از مديران باشگاه فولاد خوزستان خواست از مسوولان فدراسيون فوتبال درخواست كنند فعاليت بازيكنان عراقي در فوتبال ايران را ممنوع اعلام كنند چون حضور اين بازيكنان باعث مي‌شود فوتبال ايران با نظم و انضباط منحصر به فرد خود وداع كند.
 
هرچند هنوز مديران فدراسيون فوتبال در قبال اين پيشنهاد و درخواست برخي از اعضاي مجمع فدراسيون فوتبال در اين باره تصميم گيري نكردند اما پيش بيني مي‌شود اعضاي مجمع با اجراي اين طرح در ليگ دوازدهم موافقت كنند تا ديگر شاهد تكرار سريال اخراج بازيكنان عراقي در فوتبال ايران نباشيم.
 
با اين حال پس از انتشار خبر درخواست برخي از اعضاي مجمع شايعه‌اي در راهروهاي فدراسيون فوتبال شنيده شد كه برخي جريان هاي دلالي در فوتبال ايران به دنبال جوسازي و فرافكني در اين خصوص هستند چون يقين دارند اگر فدراسيون فوتبال رسما مخالفت خود را با جذب بازيكنان عراقي براي حضور در ليگ برتر اعلام كند سود سرسام آور انتقال بازيكنان عراقي به فوتبال ايران براي آنها از بين خواهد رفت كه اين مساله براي آنها قابل قبول نيست از اين رو آنها تصميم دارند با اين مساله مخالفت كنند اتفاقي كه قطعا با واكنش تند موافقان اين طرح پيشنهادي رو به رو خواهد شد.

 




:: برچسب‌ها: مجمع فدراسيون فوتبال , غيرحرفه‌اي , فوتباليست‌هاي ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: